İptal/İade/Garanti

1. Yasal Haklar: Bu genel koşullarda yazılı hükümler crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr'ye özel olup crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr’nin iade ve iptal koşullarını yansıtmaktadır. Burada yazılı crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr özel koşullar Müşterinin/Üyenin 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.

2. Özel Taahhüt Olmaması: crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr burada yazılı koşullar ve yasada tanınmış uyulması zorunlu emredici haklar dışında özel bir iade taahhüdü yoktur. Özel ya da ürün bazlı kampanyalarda kampanya koşulları geçerlidir. 

3. Garanti: crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr satın alınan ürün ve hizmetler için crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr dışındaki üretici/ithalatçı ve sağlayıcı firmaların garantisi altında olan ürün ve hizmetler ile yasal olarak garanti kapsamında kabul edilen ürünler dışında özel bir garanti taahhüdü yoktur. Garanti süresi, garantisi olan ürün ve hizmetlerde üretici/ithalatçı ve sağlayıcının tanımış olduğu süreyle sınırlıdır. Garanti koşullarının tespiti için ürünle birlikte sunulan varsa garanti belgesi, tanıtma kılavuzu ya da ürün broşürleri dikkatlice incelenmelidir. Eğer varsa garanti kapsamında ortaya çıkabilecek arızalar için ilgili üretici/ithalatçı ya da sağlayıcı firmalara başvurulmalıdır.

4. Cayma Hakkı: Müşterinin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin siparişin onayından ya da ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek siparişten/alışverişten/sözleşmeden cayma hakkı bulunmakta olup müşterin bu hakkını kullanması durumunda crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren malı geri almayı taahhüt etmektedir. İade için satın alınan ürün, kullanılmadan, varsa ürün ve ambalajı tahrip edilmeden/bozulmadan teslim alındığı tarihinden itibaren yedi (7) gün içerisinde teslim alındığı şekliyle (ürünle birlikte verilen hediye, promosyon, aksesuar, montaj elemanları, ambalaj, orijinal kutu teslim edilmelidir) iade edilebilir. İade, ürünün sevk irsaliyesi, ürün faturası aslı ve iade sebebini içeren bir yazı ile faturada yer alan adrese yapılır. İadeye ilişkin irsaliyesi ve fatura aslı ulaşmayan ürünlerin iade alınmayacaktır. İadeye ilişkin masraflar müşteriye aittir. crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr üzerinden elektronik ortamda anında satılan, sağlanan ve sunulan ürün ve hizmetlerle müşteriye anında teslim edilen mallar ile müşterinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin cayma hakkı kullanılamaz. Bu tür mal ve hizmetlere ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir.

5. Şikayet ve Başvurular: Müşteri, satın alınan mala ilişkin şikâyet ve itirazları konusundaki başvurularını, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde, mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilir.

6. İade: Aksi belirtilmediği sürece crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr üzerinden elektronik ortamda satılan, sağlanan ve sunulan ürün ve hizmetlerde iade kabul edilmez.

7. İadeye Konu Olmayacak Ürünler: Telif/lisans hakkı içeren ürünlerin iadesi ancak orijinal ambalajının açılmamış, bozulmamış olması koşuluyla mümkün olup bunun dışındakilerde yalnızca aynı ürünle değişim yapılır.

8. Ayıp: Üye/Müşterinin 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda yer alan ayıplı ürün/ayıplı hizmetlere ilişkin yasal hakları saklı olup kullanımı yasada belirtilen koşullar tabidir.

9. Değişiklik ve Takibi: crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr, herhangi bir zamanda önceden haber vermeksizin satış koşullarında değişiklik yapma ya da ek koşullar getirme hakkına sahiptir. crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr'nin satış koşullarında değişiklik yapma hakkı saklı olduğundan, her alışveriş/kullanım öncesinde koşullarının düzenli olarak takibi ve okunması gereklidir. Bu site ve servislerini, yapılabilecek bu tarz bir değişiklikten sonraki kullanım ya da alışveriş yapılması söz konusu değişiklilerin kabul edildiği anlamını taşır. crm.mikro.com.tr, partner.mikro.com.tr ve emikro.com.tr, önceden haber vermeksizin, genel olarak site yayına son verme, kapatma, sitede yer alan bütün içeriği, servisleri ve benzeri unsurları kısmen ya da tamamen değiştirme, kullanım dışı bırakma hakkını saklı tutmaktadır.

10. Kayıtlar: Satış Koşullarından doğabilecek ihtilaflarda Mikro Yazılım’ın defter ve iletişim logları dahil her türlü bilgisayar kayıtlarıyla Mikro Yazılım tarafından müşterilere yapılan e-mail, faks bildirimleri kesin ve münhasır delil teşkil eder.

11. Uygulanacak Hükümler: Sitenin kullanımıyla ilgili çıkabilecek ihtilaflarda Türkiye Cumhuriyeti Kanunları uygulanır.

12. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri: Satış koşullarına ilişkin doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde İstanbul (Merkez) Mahkemeleri ile İcra Müdürlükleri yetkili olacaktır.

Şirket detayları

Mikro Yazılım Yazılım Hizmetleri Bilgisayar Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi

İstanbul Merkez


Adres

Ticari Unvan: MİKRO YAZILIMEVİ YAZ. HİZ. BİLG. SAN.TİC. AŞ MASLAK MAH. AOS 55. SOK. 42 MASLAK NO: 2 OFİS 3 BLOK D:11-12-13 SARIYER / İSTANBUL PK 34485

Telefon

+90 (212) 806 45 45 (PBX) 
+90 (850) 225 10 10 (Çağrı Merkezi)

Faks

1: +90 (212) 939 08 10 
2: +90 (212) 401 06 71

E-Posta

info@mikro.com.tr
satis@mikro.com.tr

İzmir Şube

Adres

Ticari Ünvan: MİKRO YAZILIMEVİ YAZ. HİZ. BİLG. SAN.TİC. AŞ İSMET KAPTAN MAH. ŞAİR EŞREF BULVARI NO: 26/10 35210 ÇANKAYA İZMİR

Telefon

+90 (212) 806 45 45 (PBX) 
+90 (232) 441 74 24 (PBX) 
+90 (232) 446 02 31 (PBX)

Faks

+90 (232) 445 07 65

E-Posta

info@mikro.com.tr